Mindfulness znaczy obecność

Mindfulness znaczy obecność

Ostatnio byłam strasznie zestresowana.Wiele się działo, zarówno w pracy, jak i w moim życiu prywatnym. Żyłam w takim napięciu, że nieustannie odczuwałam napięte do granic możliwości mięśnie oraz nerwowe bóle brzucha. Nie było to przyjemne. A trwało już dość długo i powoli zaczynałam się martwić negatywnymi skutkami, jaki taki nieustający stres może wywrzeć na moje zdrowie. Doszłam do wniosku, że muszę coś z tym zrobić

Praktyczne kursy mindfulness

mindfulness w warszawieZaczęłam czytać o tym, jakie są sposoby redukcji stresu, jakimi metodami można sobie ze stresem radzić. Było tego naprawdę sporo i ciężko było mi się na coś zdecydować. Szukałam czegoś, co mogłabym stosować z powodzeniem w codziennym życiu, ponieważ wiedziałam, ze od stresujacych sytuacji nie ucieknę. Dlatego postanowiłam w końcu znaleźć sobie jakiś dobry, pełen praktyki kurs mindfulness w Warszawie. Okazało się, że oferta różnego rodzaju kursów i medytacji mindfulness jest bardzo szeroka, kierując się opiniami w Internecie zapisałam się na kurs odbywający się w śródmieściu. Mindfulness wyglądało bardzo ciekawie. To taka metoda polegająca na tym, że człowiek stara się jak najbardziej skupić na chwili obecnej. Mindfulness, dzięki temu, że każe nam żyć chwila teraźniejsza, znacząco pomaga w redukcji stresu. Nie tylko jednak pomaga nam zredukować codzienny stres, pozwala też o wiele zwiększyć swoje poczucie szczęścia. Dopiero bowiem kiedy skupimy się na danej życiowej czynności w pełni,będziemy mieli szanse doświadczyć, jakie piękne jest życie i je bardziej docenić. Ponadto mindfulness ma bardzo duże efekty w redukowaniu bólu. Nawet bólu egzystencjalnego. Może być stosowana wspomagająco w terapii depresji. Ma naprawdę bardzo wiele zalet, dlatego pomyślałam, ze warto spróbować, tym bardziej, że taki kurs był dostępny w bardzo przystępnej cenie.

Mindfulness to technika, której znajomość przyda się niemal każdemu współczesnemu człowiekowi. Mindfulness bowiem pozwoli nam zredukować odczuwany przez nas stres, a także zwiększy nasze poczucie dobrostanu. Wszystko to w kilku bardzo prostych krokach, polegających głównie na skupieniu się na chwili obecnej i przeżywaniu jej w pełni. W nauczeniu tej metody bardzo przydatne są dostępne powszechnie kursy mindfulness, gdzie nauczymy się rożnych pomocnych technik.